ויינשטיין הורה לחקור את חלקה של רות דוד בפרשת פישר

משה וייס No Comments on ויינשטיין הורה לחקור את חלקה של רות דוד בפרשת פישר
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, הורה על פתיחת חקירה פלילית לבדיקת התנהלותה של רות דוד, פרקליטת מחוז תל אביב לשעבר, החשודה במעורבות ב'פרשת רונאל פישר', בניגוד עניינים ופגיעה בטוהר המידות.

בישיבה שקיים היועמ"ש הציגו חוקרי המשטרה את פרטי החקירה המניחים תשתית לחשד לביצוע עבירות פליליות בידי דוד. בישיבה השתתפו פרקליט המדינה שי ניצן, המשנה ליועמ"ש רז נזרי, ראש האגף לחקירות ולמודיעין ניצב מני יצחקי, ראש להב 433 ניצב רוני ריטמן, וצוות הבדיקה המיוחד של להב 433.

ויינשטיין החליט שלא לפתוח בחקירה להטיות שביצעה דוד בזמן שכיהנה כפרקליטת מחוז ת"א, למרות שככל הנראה, על פי עדותם של מלכה ופישר, התבצעו לכאורה עבירות כאלו.

בחודש שעבר הוגש נגדה כתב אישום בעבירות של קבלת נכסים שהושגו בפשע ושיבוש מהלכי משפט, בשל חלקה בפרשת רונאל פישר; וגורמים במשרד המשפטים העריכו ביום שלישי כי בעקבות עדותו של מלכה במסגרת הסדר הטיעון עמו, ייתכן וכתב האישום נגדה יוחמר.

מלכה סיפר בעדותו במח"ש: "מעת לעת הוא (פישר) היה קונה לה מתנות יקרות ערך, שברובן נרכשו על ידי יאיר ביטון (מבעלי חברת "ב. יאיר", הקשורה לפרשה), למשל תיק של לואי ויטון, שעון מאוד יקר, משקפי שמש מאוד יקרים. זה הסגנון".

מלכה סיפר שאחרי שידור תחקיר "עובדה" על עו"ד פישר, אמרה רות דוד "אם אני אחקר, אני אגיד שאת כל המתנות קיבלתי במסיבת הפרישה שלי מהפרקליטות ולא כשהייתי בתפקיד עצמו". משמע שדוד קיבלה את המתנות הללו בזמן שכיהנה כפרקליטת המחוז – אך משום מה בחר היועמ"ש שלא לחקור את החשדות הללו.



0 תגובות